Wybierz kategorię
BIELIZNA MESKA
BIELIZNA NOCNA
STROJE KĄPIELOWE
DODATKI
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Dostępne płatności
Producent
Często zadawane pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


  • Dodaję produkty do koszyka, ale koszyk ciągle jest pusty.

    W ustawieniach przeglądarki należy włączyć opcje cookies oraz Java Script. Cookies są tworzone przy pierwszym odwołaniu do koszyka (zamówieniu towaru lub podglądzie jego zawartości), bez włączonej opcji cookies nie będzie można dodać produktów do koszyka. Za pośrednictwem cookies nie są odczytywane z dysku żadne informacje poza zapisanymi przez sklep calusna.pl. Nie istnieje więc niebezpieczeństo uzyskania przez nas danych, które nie dotyczą składanego zamówienia.

  • Nie pamiętam hasła do calusna.pl?

    Jeśli adres zostanie źle wpisany, pokaże się informacja: "Nieprawidłowy adres e-mail lub hasło. Po kliknięciu na podkreślony napis użyj przypominania na adres mailowy zostanie wysłany e-mail z nowym hasłem. Podane nowe hasło, po zalogowaniu i edycji profilu użytkownika można zmienić na własne hasło.

  • Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

    Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia należy jej nie przyjmować i w obecności kuriera / pracownika Poczty Polskiej sporządzić protokół zniszczenia. Następnie prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych Państwa roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki podczas transportu. Wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty wysyłane są w opakowaniach kartonach zabezpieczających je przed uszkodzeniem w transporcie oraz oklejone taśmą z logo sklepu która daje gwarancję, że nikt w trakcie transportu nie otwierał zawartości przesyłki.

  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

    Tak. Prosimy w uwagach przy składaniu zamówienia zaznaczyć, że odbiór zamówienia nastąpi osobiście. Po skompletowaniu wszystkich zamówionych produktów poinformujemy Państwa o oczekującym na odbiór zamówieniu. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego w Stęszewie, przy ul. Poznańskiej 16c od poniedziałku do piątku w godz. 9.15-17.15 oraz w sobotę 9.15-13.15.

  • W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?

    calusna.pl oferuje Państwu następujące formy płatności: - szybkie płatności elekroniczne DotPay w trakcie składania zamówienia - płatności kartami kredytowymi za pośrednictwem serwisu DotPay - płatność przelewem bankowym na konto - płatność gotówką w przypadku osobistego odbioru zamówienia.

  • Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji?

    Skompletowana przesyłka może zostać wysłana na dowolny wskazany przez Państwa adres. W tym celu, w trakcie realizacji zamówienia w kroku „Dane dostawy” należy wpisać nowy adres, na który życzą sobie Państwo, aby przesyłka została dostarczona.

Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
Ostatnio oglądane
Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
Aktualna Data: 2019-09-21 04:52
© calusna.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.